Станок з підігрівом та розумна зубна щітка. Чим здивувала Procter & Gamble на CES 2022
top of page
Пошук

Станок з підігрівом та розумна зубна щітка. Чим здивувала Procter & Gamble на CES 2022


Компанія Procter & Gamble презентувала інноваційні розробки на Міжнародній виставці побутової електроніки CES 2022, яка проходила в Лас-Вегасі на початку січня. Для демонстрації нових рішень, які мають на меті змінити повсякденну рутину споживачів, компанія створила віртуальну лабораторію P&G LifeLab, повідомляє Ліга.нет.


Віртуальний простір був організований на сайті PGLifeLab.com для всіх охочих. Відвідувачі мали змогу поспілкуватися наживо з експертами компанії P&G і ознайомитися з новими продуктами таких брендів як Gillette, Oral-B, Crest і Tide.


Що презентували флагмани віртуальної лабораторії


Gillette показав два інноваційні станки для гоління, в яких поєднано догляд за шкірою з процесом гоління: GilletteLabs Bugatti Special Edition – перший у світі станок для гоління з підігрівом, який розроблений разом із легендою автомобільного світу; а також станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, яка видаляє частинки бруду зі шкіри перед дотиком леза.


Oral Care – виробник засобів для догляду за ротовою порожниною – презентував Oral-B Series 4 і 5. Це розумні зубні щітки, які допомагають краще дбати про здоров'я ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку Oral-B iO 10, яка є наступним кроком в еволюції чищення зубів та догляді за ротовою порожниною преміумкласу.


Tide показав, як працює над зменшенням впливу прання на навколишнє середовище. Бренд презентував перший космічний пральний порошок Tide Infinity, який повністю розкладається. Цей порошок будуть використовувати астронавти на Міжнародній космічній станції уже цього року.


P&G Beauty повернулася на CES з віртуальною програмою BeautySPHERE. Відвідувачі виставки мали змогу через віртуальну платформу P&G Beauty здійснити захопливу подорож крізь "Відповідальну красу".


В Procter & Gamble наголошують, що компанія постійно рухається в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі.


"Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G – також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля", – зазначив Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард.

0 коментарів
bottom of page