Цитрус – мережа брехні №1Дмитро ГутманЦитрус – мережа брехні №1 Одразу почну з того, що раніше я багато чого купував у Цитрус Citrus.ua : смартфони, відеореєстратор та ще купу усього. Та мені навіть у страшному сні не могло привидиться що мені у мережі Цитрусі впарять кусок китайського лайновиробу по ціні якісного товару. Але розповім усе по порядку.
top of page

Цитрус – мережа брехні №1

Дмитро Гутман

2021-08-14

Цитрус – мережа брехні №1
Одразу почну з того, що раніше я багато чого купував у Цитрус
Citrus.ua : смартфони, відеореєстратор та ще купу усього. Та мені навіть у страшному сні не могло привидиться що мені у мережі Цитрусі впарять кусок китайського лайновиробу по ціні якісного товару. Але розповім усе по порядку.
У червні місяці мені припала на очі реклама елєктросамокатів Like.Bike- яскрава, якісні фото , гарантія 1 рік (увага, брехня №1!(реклама- бреше)) Тоді мені навіть у думку не запало чому оці самокати тільки в них у продажу? Чому нема, наприклад, у Фокстроті, Розетці?…. Пошукав сайт виробника- сайт є (брехня №2(це псевдо-сайт виробника)), щоправда якійсь неповноцінний, без контактів та адреси офису, що дивно. Ну ОК, читаю далі. Відгуки щодо самокату, теж чомусь тільки на сайті Цитрус. З усіх (всього 9) тільки один нейтральний, усі інши: СУПЕР, ЯКІСТЬ, ЗРУЧНО, КЛЬОВО!!!( брехня №3- відгуки пишуть спеціальні люди, а негативні видаляють, як мій( скрінсейв екрану від 29.07))
Ну шо думаю, нормальний гаджет для поїздок по центру міста: товар сертифікований, гарантія ажж цілий рік, відгуки типу гарні, навіть сайт виробника є, то взагалі бренд!! Ага, наївне дитя.
Йду до Цитруса що на пр. Степана Бандери, купую модель Like.bike One Max за свої важко зароблені 16.000 грн (щоб ви розуміли що це приблизно 600 доларів, а я свій Жигуль продав за 1300, тобто річ доволі коштовна). Але продавець Олександр мені каже, що гарантія рік, так, але, на батарею 6 місяців, на колеса та мотор теж 6 міс., і так далі. «Так а на що тоді рік гарантія?» запитую, каже: « на самокат у цілому»(( брехня №4 (продавець-консультант набрехав та ввів у оману)). І тут же мені пропонує купити додаткову гарантію НА ВСЕ, ще доплатити 1600 грн (фото видаткової накладної), та забути про страхи поломки взагалі. Це називається страховка SafeWay, яка покриває усі поломки, поломки після ДТП, батарею, гарантію від хуліганів та все-все. Ну ОК, треба брати думаю, мало лі що.
Оформили ми продаж. Надали мені: зарядний пристрій, чек, видаткову накладну, папірець зі словом «гарантія», договір зі страховою, та інструкцію бла-бла. Ні коробки, ні рем.комплекта…..нічого. Нагадую, заплатив 17.600 грн
І я щасливий поїхав кататися по м. Києву….рівно на один тиждень. За 7 днів бачу що десь поділися 2 гвинта кріплення руля (фото поломки 3). Непорядок – я їду до сервіс центру- там гвинтів нема. Їду до магазину на Бандери, кажу «дайте гвинти», бігав той Саша, знайшов (або скрутив в когось) але іншого кольору. Я вже не таки щасливий поїхав далі.
За 2 тижня нормальної експлуатації (я ж не екстрімал, просто катаюсь по справах), в мене НА ХОДУ складається руль, просто падає вперед, і я, як молодий олень, стрибаю та біжу з самокату на швидкості 30!! Км\годину. Дякую спорту та реакції що живий та цілий, фуух. Дивлюся що знов сталося- зламалося кільце кріплення рульової стійки, фіксатор не тримає, при трясці та на вибоїнах просто складається кермо! Я спочатку не зрозумів що це поломка, думав таке собі лайнове конструкторське рішення(фото поломки 1). Узяв ленту-ліпучку, намотав на стійку, ото думаю я Кулібін, молодець!
Їду далі вже зовсім трішечки щасливий, слухаю скрип самокату та дивлюся уважно на цей пристрій для катання- а що буде далі?
Точно! Рівно за місяць (після купівлі) відламалося кріплення пластикового механізму для перенесення самокату, той що на задньому крилі ( фотополомки 2). Просто їхав до дорозі, просто трусився на ямках, коли приїхав то його вже нема….. Хай йому грець, треба ремонтувати ….. самокату всього місяць, емое.
Збираю документи, папірець схожий на гарантійний лист, та приїжджаю до сервіс-центру на Бессарабці. Становлюся у чергу з «щасливих» власників Like.bike і вже у черзі я розумію що «нас кинули». Хлопчик-папуга за стійкою у сервіс-центрі це тільки підтвердив це та постійно повторював: гарантія 1 рік є, але у цілому, на сайті та рекламі, а мені – дзуські. Це пластикові вироби- на них гарантія місяць. На моє ствердження що це є виробничий брак, що за місяць коштовний виріб (16.000 грн, або 600 $, пам’ятаєте?) не повинен розсипатися на шматки: мені- дзуські, ремонт за гроші! (дивіться відео уважно) На моє запитання де написано що на пластикові елементи самокату 1 місяць гарантії? Відповідь була феєричною : «а ми про це усім говоримо!» Тобто у магазині 1 рік, на сайті, у рекламі, у ГАРАНТИЙНОМУ ЛИСТІ – 1 рік, а у хлопчика-папуги з сервіс центу- 1 місяць. Все, крапка, гарантія закінчилася! «а чого ви переживаєте, у вас же страховка є, платна, ми поремонтуємо безкоштовно»- каже цей геній.
Пояснюю для всіх читачів та хитровие….деланих ділків з Цитрусу: я свої, важко зароблені, гроші за страховку заплатив не для того, щоб ремонтувати ваш виробничий брак, недоліки конструкції, та 500% накрутку на кітайському лайновиробі. Це для ремонту батареї, двигуна, або поломки ПО МОЄЇ провині. Це зрозуміло? ( до речи, я це 30 хвилин пояснював керівниці call-центру, але у неї мозку не вистачило зрозуміти).
Розмова з адміном у сервісі, дзвінок на гарячу лінію нічого не дав: у вас, кажуть, механічні пошкодження, експерт ( це отой папугайчик) дав оцінку- ремонт тільки за гроші. Гарантії нема, а ви шановний клієнт- лох!
Далі моя логіка була проста: я заплатив великі гроші, мені обіцяли 1 рік гарантії, мені продали це лайно як якісний бренд, мене «прокинули»- я не лох, я буду воювати за свої права, боєць я або ні?
Написав публікацію на ФБ, знайшов підтримку у спільноти, знайшов таких же як я постраждалих, слава Богу знайшовся розумний та досвідчений юрист Віталій Галенченко Vitali Galenchenko з компанії СЕНС Консалтинг - Sense Consulting https://www.facebook.com/SEnSEConsult
Ми разом з Віталіем написали обґрунтовану заяву на адресу офису мережі брехунів Цитрус, вказали факти, посилання на закони по захисту прав споживачів, порушення Цитрусу де я вимагаю повернути мені гроші. Якщо відповідь буде негативною, то логічно , що я далі буду скаржитися у Держпродспоживслужбу України, писати скарги на шахрайські дії (брехню у рекламі, порушення терміну гарантії, невідповідна сертифікація якості Like.bike, масовий обман покупців) Само собою, що я буду збирати реальних покупців лайновиробу Like.bike, писати спільні заяви, «качати» тему у мережі інтернет. Я не лох, я боєць, за свої права.
Мережа брехні Цитрус, схаменіться, зупиніть масову оману своїх клієнтів, бо вам це дорого обійдеться!
І наприкінці, «вішенка на тортик» - відео як у мережі брехні Цитрус просто «впарили» єлектросамокат іноземцю на ім’я Tomer, який проїздів 2!! дні!!! В нього відмовили гальма… а Цитрус відмовився повертати гроші.
Але це уже продовження розслідування, яке буде далі….
Автор та потерпілий, журналіст Дмитро Гутман.
#Цитрусбреше
Прошу РЕПОСТ вашим друзям, щоб вони не оказалися на моєму місці.

bottom of page