top of page
Пошук

Toyota обміняла пікапи Tundra з пробігом 1,6 млн кілометрів на нові


Дебют нової Toyota Tundra датований восени минулого року. Автомобіль був розроблений на новій рамі зі звареними штампованими лонжеронами коробчатого перерізу, відштампованими з високоміцної сталі, а як шасі для пікапа виступила розробка Toyota F1, різновид якої раніше ліг в основу позашляховика Land Cruiser 300. Повідомляє InfoCar.


З моменту запуску моделі у продаж жодних подробиць про те, як відбувався процес створення нової «Тундри», не публікувалося. Але тепер голова північноамериканського офісу японської марки Майк Свірс розповів низку цікавих деталей.


За словами топ-менеджера, перед тим, як почати розробку Tundra нового покоління, компанія прийняла рішення знайти якнайбільше таких пікапів старого зразка з надвеликими пробігами, щоб оцінити їхній стан і зрозуміти, які деталі не схильні до зносу, а які вийшли з ладу. Власникам таких машин запропонували обміняти їх на нові та, зрозуміло, всі вони з радістю на це погодились.


У 2016 році в розпорядження Toyota потрапили два екземпляри «Тундри» 2007 року випуску, пробіг яких перевищував 1 мільйон миль (1 мільйон 600 тисяч кілометрів). Володіли ними приватники, тому весь свій кілометраж вони накатали в ході реальної, але повсякденної та інтенсивної експлуатації.


Одну з високопробіжних Tundra інженери Toyota у своєму технологічному центрі розібрали аж до гвинтиків і виявилися вражені. Виявилося, що єдиною несправною деталлю у старому пікапі з пробігом понад 1,5 мільйона кілометрів став фіксатор сонцезахисного козирка, розташований з боку сидіння водія.


Непогано збереглася і вантажна платформа машини, проте місцями на ній виявили наскрізні осередки корозії. Саме ця обставина спонукала японців виконати її в новому поколінні з композитних матеріалів, які не схильні до іржі.


У ході вивчення обох «Тундр», які пообіцяли їх власникам обміняти на машини нового покоління, Toyota також дійшли висновку, що їм необхідно додатково посилити вантажну платформу новинки, а також збільшити площу її опори на раму.


Крім того, у конструкції навісного обладнання інженери застосували ланцюг приводу ГРМ на чверть збільшений в перерізі, а в салоні були передбачені додаткові ніші для зберігання дріб'зку.

0 коментарів

Сайт створено за підтримки:

Logo Ukr.jpg

Підпишіться на розсилку новин

Заявку отримано!

The contents of this website are the sole responsibility of OMU and do not necessarily reflect the opinion of the European Union or BST.

Редакція сайту може не погоджуватися з думкою автора.

Усю відповідальність за матеріал/відео/статтю несе автор.

  • White Facebook Icon

© 2021 Інформаційне агентство Відкриті медіа

© 2021 Відкриті медіа України

bottom of page