![](https://static.wixstatic.com/media/4e722e_6654f3d1c9eb43e78b9eea5026cf212b~mv2.png/v1/fill/w_47,h_24,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4e722e_6654f3d1c9eb43e78b9eea5026cf212b~mv2.png)
Дебют нової Toyota Tundra датований восени минулого року. Автомобіль був розроблений на новій рамі зі звареними штампованими лонжеронами коробчатого перерізу, відштампованими з високоміцної сталі, а як шасі для пікапа виступила розробка Toyota F1, різновид якої раніше ліг в основу позашляховика Land Cruiser 300. Повідомляє InfoCar.
З моменту запуску моделі у продаж жодних подробиць про те, як відбувався процес створення нової «Тундри», не публікувалося. Але тепер голова північноамериканського офісу японської марки Майк Свірс розповів низку цікавих деталей.
![](https://static.wixstatic.com/media/4e722e_6b15f4b88ab54f82bd61af65ab18bbe3~mv2.png/v1/fill/w_62,h_35,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4e722e_6b15f4b88ab54f82bd61af65ab18bbe3~mv2.png)
За словами топ-менеджера, перед тим, як почати розробку Tundra нового покоління, компанія прийняла рішення знайти якнайбільше таких пікапів старого зразка з надвеликими пробігами, щоб оцінити їхній стан і зрозуміти, які деталі не схильні до зносу, а які вийшли з ладу. Власникам таких машин запропонували обміняти їх на нові та, зрозуміло, всі вони з радістю на це погодились.
![](https://static.wixstatic.com/media/4e722e_576c8b279195436c8eb56f193d3c8e56~mv2.png/v1/fill/w_62,h_35,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4e722e_576c8b279195436c8eb56f193d3c8e56~mv2.png)
У 2016 році в розпорядження Toyota потрапили два екземпляри «Тундри» 2007 року випуску, пробіг яких перевищував 1 мільйон миль (1 мільйон 600 тисяч кілометрів). Володіли ними приватники, тому весь свій кілометраж вони накатали в ході реальної, але повсякденної та інтенсивної експлуатації.
Одну з високопробіжних Tundra інженери Toyota у своєму технологічному центрі розібрали аж до гвинтиків і виявилися вражені. Виявилося, що єдиною несправною деталлю у старому пікапі з пробігом понад 1,5 мільйона кілометрів став фіксатор сонцезахисного козирка, розташований з боку сидіння водія.
![](https://static.wixstatic.com/media/4e722e_a0f0cbbf0ca04ab489240f41c0ebb110~mv2.png/v1/fill/w_62,h_35,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4e722e_a0f0cbbf0ca04ab489240f41c0ebb110~mv2.png)
Непогано збереглася і вантажна платформа машини, проте місцями на ній виявили наскрізні осередки корозії. Саме ця обставина спонукала японців виконати її в новому поколінні з композитних матеріалів, які не схильні до іржі.
У ході вивчення обох «Тундр», які пообіцяли їх власникам обміняти на машини нового покоління, Toyota також дійшли висновку, що їм необхідно додатково посилити вантажну платформу новинки, а також збільшити площу її опори на раму.
![](https://static.wixstatic.com/media/4e722e_e37242b94726483fa7a3595e8c67939b~mv2.png/v1/fill/w_62,h_35,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,blur_2,enc_auto/4e722e_e37242b94726483fa7a3595e8c67939b~mv2.png)
Крім того, у конструкції навісного обладнання інженери застосували ланцюг приводу ГРМ на чверть збільшений в перерізі, а в салоні були передбачені додаткові ніші для зберігання дріб'зку.