top of page
Пошук

Київське метро планує випустити на лінії 30 нових потягів: з кредитами допоможуть європейці та японці

Оновлення рухомого складу відбудеться за рахунок проєктів з ЄБРР, Європейським інвестиційним банком та урядом Японії.

У Київському метро планують суттєво оновити рухомий склад. Загалом півтори сотні вагонів хочуть вивести на лінії за рахунок закупівлі за кредитні кошти від Європейського банку реконструкції та розвитку, а також після модернізації старих вагонів. Для цього можуть залучити і європейські, і навіть японські кошти. Повідомляє Інформатор Київ.


Як розповів "Великому Києву" заступник начальника КП "Київський метрополітен" Дмитро Пінчук, першими на лінії виведуть два п'ятивагонні зчепи (загалом 10 вагонів), які було передано київській громаді безоплатно метрополітеном Варшави. Ще один потяг з п'яти вагонів вже курсує Сирецько-Печерською (зеленою) лінією метро.

"Поїзд видається на лінію відповідно до щоденних графіків руху. Рухомий склад цілком відповідає вимогам до перевезення пасажирів, відмов під час експлуатації зафіксовано не було", - зазначив Пінчук.

Також у 2024-му місто претендує на три проєкти від Європейського інвестиційного банку. Перший з них полягає у закупівлі до 50 вагонів за рахунок кредитних коштів ЄБРР. Рішення про це Київрада прийняла ще 2019 року. Другий - у придбанні орієнтовно 25 вагонів коштами ЄІБ (рішення від 2021 року). Третій полягає в оновленні рухомого складу: ремонтувати старі вагони та купувати нові планують коштами ЄІБ, як постановили міські депутати восени 2023-го.


Втім, є ще один проєкт співпраці - з японською компанією PADECO Co., Ltd з Токіо. Вона може допомогти з комплексною модернізацією 60 вагонів серії 81, отриманих підземкою від Варшави. Міністерство Економіки, Торгівлі та Промисловості Японії розглядає можливість надання гранту Києву для покриття частини витрат.


Зазначимо, що у більш ранньому проєкті з розвитку транспортної інфраструктури, що було оприлюднено наприкінці 2023 року, містяться зовсім інші дані про відновлення старих вагонів та закупівлю нових. Так, у планах на 2024-2025 роки там говорилося про закупівлю 48 вагонів (14 цього року і 34 - наступного), а також відновлення 60 одиниць (10 вагонів планували відремонтувати 2024 року і ще 50 - 2025-го).



0 коментарів

Comentarii


bottom of page